Surówka Coleslaw


Na życzenie:) Najlepsza wersja jaką jadłam, colesław z KFC do pięt jej nie dorasta;) Do kurczaka, do ryby, do każdego obiadu, kolacji.







Coleslaw

  • 8 filiżanek poszatkowanej kapusty
  • 1/4 filiżanki startej marchewki
  • 2 małe cebulki drobno posiekanej

sos:

  • 1/3 filiżanki cukru pudru
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1/8 łyżeczki pieprzu
  • 1/4 filiżanki mleka
  • 1/2 filiżanki majonezu
  • 1 1/2 łyżki białego octu winnego
  • 2 1/2 łyżki soku z cytryny


Sosem polać warzywa. Dokładnie wymieszać. Odstawić na 2 godz. do lodówki. Najlepsza następnego dnia!


Komentarze

  1. Ten przepis spadł mi z nieba! Taką miałam ochotę na surówkę Colesław i specjalnie nie szukając natrafiłam w akcjach Durszlaka. Od wczoraj zajadamy się całą rodziną, wszystkim bardzo, bardzo smakuje, co jest nadzwyczajne bo moje dzieciaki są bardzo wybredne :) Dziękuje za ten przepis, jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że smakowało! ja ten przepis mam dobrych kilka lat i jeszcze mi się nie przejadł! mam jeszcze jeden przepis HIT na surówkę z kapusty, nie wiem czy nie lepszy, zdania są podzielone, proszę zaglądać, może w przyszłym tygodniu umieszczę:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz